שאלות ותשובות
graphicnet - שיקליק

יש לכם מבצע? כיצד מקבלים הנחה? כל מה שאתם צריכים לדעת על הנחות

יש לא מעט מבצעים וקופונים שניתן באמצעותם לקבל מחירים נוחים יותר באתר וחשוב להדגיש שאצלנו אם יש מקרה של הנחה כפולה על אותו המוצר – אנו נעדכן עבורכם את ההנחה המשתלמת יותר ללא צורך במאמץ מצדכם.

את הקופונים שלכם (ובמידה ויש ברשותכם) תממשו על ידי לחיצה על הכפתור ‘יש לך קופון’ שנמצא בעמוד של סל הקניות באתר, שימו לב שהקופון תקף אך ורק עבור המוצרים שבהזמנה – ולא ניתן לקבל הנחה על המשלוח.

כיצד מקבלים חשבוניות מס? כל מה שאתם צריכים לדעת על חשבוניות

את החשבונית אתם מקבלים לאזור האישי בתוך 48 שעות לאחר סיום הכנת ההזמנה. עם הגעת חשבונית המס לאזור האישי שלכם תוכלו לצפות בה וכמובן להדפיס אותה לשימושכם. החשבונית שאתם מקבלים הנה חשבונית מס תקנית – וביכולתכם לעשות בה שימוש בהתאם.

כמו כן, חשוב להדגיש דבר נוסף שקשור בחשבוניות המשלוחים: לכל הזמנה המשלוח שלה ואין אפשרות לבצע משלוח אחד עבור שתי הזמנות, כלומר יכול מאוד להיות שתקבלו כמה משלוחים יחדיו בהתאם לכמה הזמנות נפרדות שביצעתם – אבל מקרה זה עדיין זה ייחשב להזמנות נפרדות – כאשר לכל הזמנה יהיה מספר הזמנה נפרד.

תקלה בהזמנה? כל מה שאתם צריכים לדעת על תקלות - ולמי לפנות

באתר graphicnet (‘שיקליק’) ניתן לעקוב אחרי המשלוח באזור האישי, כאשר מעקב אחרי סטטוס המשלוח מתבצע ב’הזמנות בדרך אליך’ ושם תוכלו לקבל מידע מדויק היכן עומדת ההזמנה שלכם. במידה ולאחר קבלת ההזמנה אתם מגלים כי לא הגיעו אליכם כל המוצרים שהזמנתם אתם מתבקשים ליצור קשר בהקדם עם שירות הלקוחות ולהציג בפניהם את הבעיה ולהסביר מהם המוצרים החסרים שלא הגיעו. פנייה לשירות הלקוחות ניתן לעשות באמצעות הטלפון או המייל: טלפון: 03-5275165, במייל support@graphicnet.co.il

שעות הפעילות הן בימים א’-ה’ משעה 10:00 ועד 20:00 (בימי שבת השירות יינתן משעה 20:00 ועד 23:00).

כיצד מתבצע התשלום? כל מה שאתם צריכים לדעת על אופן התשלום

ככלל, התשלום יתבצע בעת סיום ההזמנה. את התשלום ניתן לבצע בכרטיס אשראי בלבד (אין אפשרות לתשלום במזומן) כאשר ניתן לשלם בכל כרטיסי האשראי מלבד אמריקן אקספרס. במקרים חריגים בלבד ובהזמנות גדולות תהיה אפשרות לשלם גם באמצעות המחאה – וחשוב להדגיש שאפשר לשלם גם באמצעות הטלפון ובמקרים מסוימים ניתן לשלם אף לאחר הקנייה. התשלום בטלפון מתבצע על ידי הכנסת הבקשה באתר לתשלום באמצעות נציג – כאשר נציגינו יחזרו אליכם לטובת ביצוע התשלום והשלמת תהליך ההזמנה.

חשוב להדגיש: הלקוחות של graphicnet משלמים על המשלוח רק פעם אחת – ולא משנה כמה מוצרים הזמנתם. הזמנה של מספר מוצרים מבצעים על ידי הוספה של מוצרים לסל הקניות שלכם באתר. יתרון נוסף אצלנו הוא שניתן לשלם באמצעות PayPal – שיטה שהופכת להיות שכיחה יותר ויותר אצל כולנו. שיטות התשלום באתר ובטלפון נוחות ונגישות ולא דורשות מכם מאמץ מיוחד.

האם אפשר לקבל משלוח חינם? כל מה שאתם צריכים לדעת על משלוח ללא עלות

במידה ותבצעו הזמנה בסכום שמעל 199 ₪ – המשלוח יהיה ללא תשלום. החיוב על המשלוח ירד באופן אוטומטי והסכום לחיוב שתראו בסוף לא יכלול עלות המשלוח.

כיצד מתבצע המשלוח? כל מה שאתם צריכים לדעת על המשלוח

המשלוח עתיד להגיע אליכם בתוך עד ארבעה ימי עסקים, כאשר זמן קבלת ההזמנה תלוי גם בסוג המשלוח שבחרתם. זמן המשלוח הוא בנוסף לזמן ההדפסה ובמידה ותחליטו לאסוף את ההזמנה בעצמכם תוכלו לעשות זאת כבר אחרי יום אחד בלבד – ולחסוך לעצמכם יומיים עד שלושה ימים של המתנה.

במידה ויוצא אליכם שליח עד הבית, תקבלו את ההזמנה בתוך מקסימום 3 ימי עסקים ומינימום תוך יום עסקים אחד. במידה והחלטתם לשנות כתובת בינתיים, תאלצו להשלים עם עיכוב של עד 3 ימים נוספים כאשר את הכתובת למשלוח ניתן לשנות דרך שירות הלקוחות באמצעות שיחת טלפון או באמצעות המייל. חשוב להדגיש שאם ההזמנה יצאה כבר, לא ניתן יהיה לשנות את הכתובת כמובן.

אפשרויות משלוח

אז כפי שאתם רואים בעצמכם, יש לכם תשובה לכל שאלה ולכל בעיה שמתעוררת. בנוסף לכך, ריכזנו עבורכם תשובות נוספות שיכולות להיות רלוונטיות עבורכם.

  • ראשית, חשוב לציין כי למשלוח שאתם מזמינים יש הגבלה של גודל עד 60*40 כולל.
  • במידה ואתם מתגוררים באזור מרוחק – זמן ההגעה אליכם עלול להתעכב בעוד שני ימים נוספים. בטלפון 03-5275165 תוכלו לבדוק האם ההזמנה שלכם תתעכב או תגיע בזמן עוד לפני ביצוע ההזמנה.
  • כמו כן, אנו מציעים לכם שירות חדש שבו אתם יכולים לקבל חבילות ומשלוחים בחנויות בכל הארץ, כלומר המשלוח שלכם מגיע לחנות או לאחת מהרשתות הנבחרות ואתם פשוט אוספים מהם את ההזמנה. איך תדעו שההזמנה הגיעה? אתם תקבלו הודעה לנייד ותדעו להגיע לאסוף את המשלוח.
  • נוסף על כך, כאשר בחרתם במשלוח עד הבית תוכלו גם ליהנות משירות פשוט וקליל במסגרתו מערך השליחויות שלנו יצור עמכם קשר לגבי תיאום הגעת השליח. גם אם לא הספקנו לדבר אתכם, השליח ייצא לביתכם ויבצע לפחות שני ניסיונות לתפוס אתכם בבית.
  • כמו כן, גם איסוף עצמי הוא אופציה עבורכם ואתם יכולים להגיע אלינו ל-‘דפוס גרפיק’ ולאסוף את ההזמנה מאתנו. אנחנו נמצאים ברחוב בן דוד 22, בני ברק בין השעות 10:30 – 21:00 בימים ראשון עד חמישי.

ולבסוף - מדוע חובה להירשם לפני ביצוע ההזמנה? כל מה שאתם צריכים לדעת על הרשמה לחנות

הזמנת מוצר באתר אכן מצריכה מכם לבצע רישום. מדובר בתהליך מהיר ופשוט שבו אתם נרשמים בעזרת כתובת המייל שלכם וסיסמא שאתם בוחרים. תהליך ההרשמה נועד לאפשר לנציגינו ליצור אתכם קשר, על מנת לעדכן אתכם שהמשלוח מוכן וגם כדי שתוכלו להיכנס להזמנות שלכם, ליצור את העיצובים המועדפים עליכם ולשנות אותם בכל זמן שתבחרו. את ההרשמה תוכלו לבצע בפייסבוק או דרך גוגל:

הכניסו את הפרטים הנדרשים (כתובת מייל וסיסמא) ופשוט לחצו על ‘שלח’ – בסוף התהליך תוכלו להיכנס לאזור האישי שלכם ולקבל מידע ולעקוב אחר המשלוח שלכם.

הקלד כאן כדי לחפש

שינוי גודל גופנים
ניגודיות